Zwroty i reklamacje

Zasady dotyczące zwrotów, reklamacji i gwarancji

ZWROTY
(prawo do odstąpienia od umowy)


Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny zwrotu.
W tym wypadku prosimy o skorzystanie z gotowego wzoru formularza dostępnego na stronie  http://www.trendmoda.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7 oraz wydrukowania wypełnionego elektronicznie formularza i dołączenia go do przesyłki.

Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia wyślemy potwierdzenie wraz z przypisanym do niego numerem.

W przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie zwracamy wszystkie otrzymane płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy tj. koszty wysyłki od sprzedawcy do kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o zwrocie. Zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu lub na konto z którego dokonana została wpłata. W przypadku rezygnacji tylko z części zamówienia, zwrot kosztów wysyłki nie przysługuje, ponieważ koszty przesyłki są stałe, tzn. niezależnie od ilości zamówionego towaru wynoszą określoną kwotę. Odpowiadają Państwo jedynie za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru wolnego od wad. Jeśli jednak otrzymają Państwo  rzecz wadliwą, niezwłocznie po zgłoszeniu tego faktu wymieniamy go na nowy i pokrywamy koszty wysyłki do nas.

W przypadku Zamówienia indywidualnego składanego przez przedsiębiorcę w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2010.220.1447 z późn. zm.) zamawiającego i nabywającego Towar w związku z zarobkową działalnością gospodarczą lub zawodową, Klient jest informowany o terminie realizacji zamówienia, a przy zamówieniu na kwotę przekraczającą 300 zł zobligowany do wpłacenia zadatku w wysokości 15% ceny towaru.

W wypadku określonym w ust. 7 powyżej, w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru przedsiębiorca zamawiający Towar na indywidualne zamówienie i wpłacający zadatek może, tracąc zadatek, złożyć odstąpienie od Umowy sprzedaży wraz z jednoczesnym odesłaniem Towaru. Zwracany Towar musi być kompletny (dotyczy to również opakowania) i nie może nosić śladów użytkowania.

 

REKLAMACJE i GWARANCJE

Prosimy skorzystać z gotowego formularza, który usprawni proces reklamacji, dostępnego pod adresem http://www.trendmoda.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.
Sugerujemy skorzystanie z gotowego formularza, dostępnego pod adresem http://www.trendmoda.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

ROZSTRZYGANIE SPORÓW

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

Formularz odstąpienia od umowy

Jako konsument lub przedsiębiorca (dokładne informacje w regulaminie sklepu trendmoda.pl ), masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten jest liczony od daty otrzymania towaru. Prawo odstąpienia można wykonać przez wypełnienie formularza na dole strony.

Kiedy mogę zwrócić towar?

  • Produkt musi mieć oryginalne opakowanie producenta w nienaruszonym stanie.
  • Należy posiadać dowód zakupu, którym jest: paragon, faktura VAT, potwierdzenie zamówienia, wydruk z terminala.

Ważne informacje:

  • Gdy oryginalne opakowanie jest uszkodzone Klient nadal może dokonać zwrotu. Jednakże konsekwencją może być potrącenie części należności na rzecz sklepu trendmoda.pl

Jak zapakować towar?

  • Włóż produkt/y w nasz lub inny kartonik/kopertę.
  • Zaklej dokładnie taśmą.
  • Zaadresuj: trendmoda.pl  43-155 Bieruń, ul. Warszawska 342

Formularz: pobierz tutaj: POBIERZ TUTAJ wypełnij:

oraz wydrukuj i dodaj do przesyłki

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl